Een win-win situatie: wat krijgt u als sponsor?

Geld investeren in cultuur levert prestige en imago-verbreding op. Kunst en cultuur kan uw bedrijf inzetten in de marketingstrategie.

Een museum sponsoren betekent dat uw onderneming zich profileert als een ‘good citizen’. U levert aan iedere bezoeker een blijvend bewijs van uw inzet. U krijgt er een prestigieus visitekaartje voor uw onderneming bij.

Bovendien leveren wij u concrete tegenprestaties. U krijgt bij elk sponsorpakket ‘exposure’ en ‘hospitality’ returns: opvallende visibiliteit, deelname aan belangrijke netwerkevenementen voor u en uw relaties, gratis toegang tot het museum en events, gebruik van de eigentijdse infrastructuur voor uw exclusieve bedrijfsevents.

U scoort dus hoog op ‘brand awareness’, ‘b2b networking’ en ‘incentives’. En vink ook gerust ‘entertaining’, ‘nieuw publiek’ en ‘CSR’ aan.

 

Hoe en wat sponsort u?

Sponsor worden kan met diverse formules en op verschillende niveaus: van projectgebonden sponsoring of structurele partnerships tot ‘in natura’ bijdragen.

Via een sponsorpakket voor een partnership van korte, projectgebonden duur gaat uw bijdrage bijvoorbeeld naar een belangrijke restauratie, aankoop, wetenschappelijk onderzoek of tentoonstellingspresentatie.

Houdt u meer van lange termijn? Dan wordt u bedrijfspartner op structurele basis, verspreid over enkele jaren en steunt u eveneens een bepaald aspect uit de museale werking.

 

Hoe wordt u sponsor?

Neem contact op met Ingrid Lampaert, Verantwoordelijke Funding en Mecenaat:

Wij staan open voor uw wensen en zorgen voor uw sponsorshipformule op maat.

Elke sponsoring is belangrijk voor ons – ongeacht de grootte. Wij zijn elke sponsor oprecht dankbaar!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief